Lugn och skön söndag...

Vägde mig imorse...-2kg, tydligen är lättja och nattvak framför tvn det som man ska satsa på...trots det gav jag mig ut på en liten löprunda efter basketfinalen i förmiddags...blev väl liten, jag har uppenbarligen stora svårigheter att lära mig vikten av att ha fyllt på med energi tidigare under dagen, lite snus och tandkräm som man svalt räcker visst inte...

Sen har jag tvättat, kollat på vattenpolofinalen (äntligen en intressant sport), kollat på truppfinalen i rytmisk gymnastik, strukit, slökollat på avslutningen (buhu, mitt liv är nu över..) och nu snart är det dags att gå över bron för att se HTFF kicka lite Enskede-röv...

Sen ska jag hem ställa mig i köket i två timmar och laga Lasagne..hur tänkte jag där? Jo, jag spenderar söndagskvällen i köket med mig själv..jag hatar att spendera hela söndagskvällen i köket, jag hinner inte med min söndagsångest då..

Fixade räkningarna också, helt plötsligt blev det väldigt osäkert om jag ska gå på derbyt imorgon..vi får se vilken del av hjärnan som vinner imorgon..klart är iaf att jag går in på den nionde månaden detta år med mantrat "måstesparaspengarfårinteslösamåstesparapengar.."...börjar bli tråkigt..verkar aldrig komma ur slumpen..enda månaden jag har pengar på hela året är december, det räcker inte..

Kommentarer
Postat av: Åsa

F-n, fixa räkningar måste man göra också ja... Tack för påminnelsen.

Postat av: Åsa

... och grattis till minus de två... ;-)

2008-08-25 @ 21:19:13
Postat av: Jerk

Åsa: Det var så lite så :)

Åsa 2: Tack, 10 till så behöver jag inte rulla fram :)

2008-08-26 @ 00:07:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback