Men vad måndag..

Ok, på lunchen går jag alltså förbi ett ATG-ombud och vill köpa biljett till kvällens match (ja, det är lön idag annars hade jag givetvis köpt biljett tidigare), de säger att det går inte, jag måste ringa och boka hos ticnet först..

Mer eller mindre sedan dess har jag suttit i årtusendets längst jävla telefonkö..första gången satt jag så länge att jag blev frånkopplad, andra gången var jag tvungen att lägga på efter en halvtimme eftersom jag skulle in på möte med våra estniska leverantörer, tredje gången kom jag fram..hjärtat hoppade till, jag fick nästan en hjärtattack...man kan alltså komma fram???

Så vad säger kärringen (säkert inte hennes fel, men..)..Nej, det kan du inte göra, inte samma dag som matchen är, du får gå till ett ATG-ombud och köpa biljetten..

Suck, satan, fan i helvete!!

Så vad är då alternativen nu, förutom det uppenbara, gå hem och blåsa ut skallen med hagelbrakaren?
1. Det är direktinsläpp, alltså gå dit till kvart i sju och sen sitta och vänta i en evighet..
2. Åka till Råsunda, köpa en biljett i äckliga gnaget-shopen, äta och sedan gå in..känns sådär..

Nu är jag helt plötsligt tveksam, någon vill inte att jag ska dit, men skippar jag blir det precis som i fjol höst..då var jag inte heller där..eller när Eguren spelade 2-0 mot dem...
Jag kommer att missa årtusendets match om jag stannar hemma...åh, denna ångest..

Det blir nog alternativ 1, kassorna öppnar 18:30, det är ju bara 1,5 timme innan matchen..ingenting alls, inte då..


Kommentarer
Postat av: valp

atg-strulet har jag oxå varit med om... då gick jag till ett annat atg-ställe..och då gick det bra. mycket märkligt.



glöm inte att storma plan vid underläge i slutminterna. :)

Postat av: Jerk

skulle se ut det..vad är det där för tjockis som försöker ta sig över stängslet, sen fastnar jag och kommer inte iväg, imorgon är jag på varenda löpsedel i hela landet..jag överlåter nog det till de andra, jag kan slå sönder någon plaststol, eller det kan jag ju inte heller, det får ju Bajen betala..

Nåväl, jag ska dit iaf, ska väl dra från jobbet nu :)

2008-08-25 @ 17:42:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback