Snart helg på riktigt..

Igår fick jag box på pannan av Erik Norrlänning..det var under en paus när jag bytte till boxhandskar..gjorde ett liten låtsasattack och Erik, som den norllänning han är lyfte högern blixtsnabbt och boxade i pannan..givetvis kommer jag att anmäla det hela, det blir en sittning i eftermiddag här på jobbet...eller inte..

Det var drygt iaf..skönt drygt som vanligt (om man nu kan säga "som vanligt" efter att ha varit där tre gånger)..jag tror att det blir att bygga vårterminen på den häringa KI-boxen och sedan köra på med gym, innefotboll och innebandy...tills det är dags för att börja jogga på vårkanten..Midnattsloppet ska klaras av under timmen till hösten..

Kommentarer
Postat av: Karren

Man får vad man förtjänar säger dom som vet

2008-12-12 @ 13:36:09
Postat av: Jerk

och ändå har du det så bra? ;)

Postat av: Anna

Hej å hå..mkt bira & bacardi blir det..men gött :)

Skål & ha en trevlig Lucia fest,,nu ska vi till Orminge å lyssna på polarns nya gubbe..som spelar gitarr i ett band..tjing!

2008-12-13 @ 17:22:47
Postat av: Jerk

luciafest? Jag har rengjort filtret till köksfläkten, strukit tvätten från i tisdags, klippt mig och gjort ett ärende åt en arbetskamrat..här festas det inget.. :)

Ha så skoj ute i Orminge..

2008-12-13 @ 19:23:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback