Två dagar till kärlek..

Jag tänkte jag skulle skriva något, så jag puttade ner sorgeinlägget lite..sen slog det mig att jag vet fan inte vad jag ska skriva om?`

Det mest upphetsande idag är väl att jag gjorde det avgörande målet i sista matchen i innebandyn..woho, duktig Jerker..eller kanske att HR sprang in i mig och undrade vad jag är gjord av...mest fett svarade jag..fast hon höll inte med eftersom det tog tvärstopp..

Eller antagligen att jag fortfarande har ont i hälsenan nästan två veckor efter att den där muppen drog innebandyklubban över den när jag spelade med Håkkis lag...istället för att dagdrömma om trevliga saker handlar det mest om hur jag sliter av hälsenan när jag håller på och tränar (bra Jerker, tänk positivt)...

Imorgon ska jag på KI Box igen..ska slå på HR den här gången...

Kommentarer
Postat av: Anna

Karlar ska se ut som karlar..inte broilers ;)

en del karlar är så fåfänga..mest på ont..mer än kärringar..

fan va jag svammlar ?? :(

2008-12-04 @ 00:11:09
Postat av: Jerk

mja..man ska må bra med sig själv, sen kvittar det..jag behöver bli av med en hel del fett för att må bra..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback