Det går väl aldrig över helt...

Förra helgen vandrade mina tankar alltsom oftast ut mot en västlig förort (ja, då inte dotra höll mig igång)...jag tänkte med sorg i hjärtat på det som inte blev av..kanske var det att jag åkte tuben ut västerut så många gånger den helgen...ut till Bromma flygplats..till Sumpan..till Brommaplan..kanske var det något annat..kanske en känsla av att vilja krama någon...

En önskan att någon gång kunna svara dotra att jag faktiskt är kär när den frågan kommer upp..

Hon var i mina tankar iaf..jag hoppas hon mår bättre..hoppas hon blir bra...det hjälper inte mig, men det hjälper henne...

I helgen klarade jag av att titta på bilder på henne utan att falla i gråt, så jag antar att jag är på bättringsvägen, men det ger mig inte dagar med färg för det..och i hjärtat är det isande februari-kyla trots plusgrader...

Kärlek är inte för mig, jag ger upp det..jag koncentrerar mig på det som jag kan påverka..min hjärtinfarktsmage, mina timmar i flexbanken..det kan jag påverka till något positivt..det ska jag göra..

Mitt sportintresse..det ger mig den passion som behövs..jag får klara mig på det..det borde gå..jag har klarat mig så länge utan köttslig kärlek nu att det är mer normalt att inte ha någon att krama, att pussa än tvärtom..

Jag skiter i hur många älgar det blir på balkongen, jag är färdig med det livet..jag slipper tjata om sminkrester i handfatet också..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Får väl hoppas du träffar någon framöver.
Jag vet inget om det där så jag har inga råd.
Hoppas du får en bra kväll ändå!

Postat av: Jerk

Nja, det blir nog inget med det..jag blir inte direkt mindre kräsen ju äldre jag blir..

2008-02-24 @ 21:56:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Erik

Upp med hakan! Det finns hur mycket som helst att välja på, det är som när man var på tjorren och köpte lösgodis när man var liten. Man kunde inte bestämma sig för vad man skulle ta!
Vem är hon i väster?

2008-02-28 @ 20:42:34
Postat av: Jerk

Det var hon som jag träffade i november..det som nästan blev något..
Jag är 33, överviktig och med ett dåligt betalt jobb..jag har att välja mellan det där godiset som blivit alldeles för gammalt eftersom ingen vill ha det eller bitarna som någon råkat tappat på golvet...

2008-02-28 @ 23:01:34
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback