En dag full av insikter...

Jag gjorde iaf min bästa match för säsongen idag..det var ett väl valt tillfälle, nu när jag hade support av mitt största fans..hon satt där vid sidan och gav mig vattenflaskan när jag bytte..

Fast något mål blev det inte...

Och resan ut till den västliga förorten var ganska lång för henne..på hemvägen somnade hon..

Matchen slutade 1-1...

Nåväl, det framgår med all tydlighet iaf..dotra är den enda honan som behövs i mitt liv..kunde jag nu bara få henne att diska också vore livet komplett..

Kommentarer
Postat av: Märtha

Jag slutade för jag har inget att skriva om..tyvärr. Men man vet aldrig. kanske den dyker upp när jag har lite mer att skriva om!:)

2008-02-16 @ 15:32:50
Postat av: Jerk

ok, hoppas du kommer tillbaks, jag tyckte om din blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback