Fråga Olle..

Ikväll är Karolina Fjellborg gäst hos Fråga Olle..skönheten går i släkten..jag kommer ihåg när jag gick i gymnasiet, jag var gruvligt förälskad i hennes storasyster..

Känslorna var inte direkt besvarade..en luciafest i Rosengrens matsal var hon så berusad att hon inte kunde röra sig..jag såg min chans och satte mig bredvid henne för att säga några druckna ord...då reste hon sig och gick, för första gången på en halvtimme..tror det var enda gången hon rörde på sig under hela kvällen..

Senare blev hon påkörd uppe på fjället och är tyvärr inte längre vid liv..

Kommentarer
Postat av: Skinndrottningen

Bra att du redde ut vem Karolina är... jag undrade allt vem hon "hörde till" när jag såg programmet och de sa hon var från sälen...

2008-02-29 @ 10:41:31
Postat av: Jerk

Ser framför mig hur du satt där och klappade magen, virkade lite och sen sa för dig själv "Höcken e ä da kölla at då?" :)

Postat av: Skinndrottningen

Kanske inte helt så då.. Var på Hasseludden och satt på hotellrummet, virkar inte...det var sånt mormor gjorde hehe

Men det är klart man är nyfiken när de säger att hon kommer från sälen.. man borde ju kanske ha en liten aning om vem det är då.. visste inte vad hon var känd för heller men har rett ut det oxå nu :)

2008-02-29 @ 13:30:33
Postat av: Jerk

snart nog är du mormor :)
Virka är väl det nya svart vad jag förstått..
Jag hade redan ganska bra koll på henne :)

2008-02-29 @ 14:31:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback