Kommer tidigt, går sent..

..det är reglerna på kontoret..visst, så tidigt kom jag inte, men det var tidigt för mig..

Följdaktligen går jag också hem sist..efter en dag där jag först hade med mig min positiva attityd från igår (eller som den blonda controllern sa: Vad är det för fel på dig? Du ler...)..men under eftermiddagen steg frustrationen till oanade nivåer..fast det har löst sig..ett par snälla ord från städerskan och jag är from som ett lamm igen..

Nu är några kollegor och bowlar, jag ska gå hem och laga till makaroner och köttbullar..det är hårt att vara ett hjon ibland..

Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Nice! Timmar i flexbanken var ett av målen och makaroner med köttbullar är världens hit ju! SVT24 visar Bajen på Zinkensdamm om en liten stund och du bor på Söders höjder. Imorgon kan man se på skidåkning i Kungliga Hufvudstaden, på söndag kan man kliva upp tidigt och kolla på Vasaloppet i de stora skogarna -kanske en älg dyker upp också... Jag tror att det snart är vår ;-)). Keep on smiling -städerskor är bra!

Postat av: beerbelly

Låter som en helt ok dag ändå. Är det bara någon liten dipp så är det väl ok?
Hoppas kvällen blir bra med!

2008-02-26 @ 20:27:48
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Spader Madame: jo, minustimmarna minskade lite nu :)..just kombinationen köttbullar och makaroner har jag ätit i mer än 15 år nu, så det känns tråkigt..jag tittade på på SVT24 idag, på fredag kanske jag tar dotra till Zinken..på söndag ställs klockan..stackars dotra får inte titta på sin kanal på hela förmiddagen..älgarna kan hålla sig undan fram till hösten, då vill jag gärna se dem :)
Våren kommer med stormsteg, eller just nu med regntunga skyar ;)
BB: Jodå, det känns ganska bra så här "få" mail har jag inte haft i mailboxen på en månad :)..ett par dagar till där jag gör framsteg och det finns hopp om livet :)

2008-02-26 @ 22:35:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback