Märkligt..rosa är tjej..rött är man..

Fokusgruppen var lite rolig..antagligen är vi totalt skadade..men när den rosa planschen kom fram kändes det plötsligt som en tjejburgare..trots 150g kött...när den röda visades kändes det riktat mot män..

Och lillebror..det var din gamla arbetsgivare som var intressenten i den här fokusgruppen..passar bra med Kina..samma färger på loggan...

Nåväl, jag är som vanligt ganska tyst i okända grupper och säger inte alltför mycket..när det kommer ut något cementeras jag direkt till mullig mansgris..märkligt..men..det gav lite pengar så nu överlever jag fram till helgen..

Kändes ganska positivt på gymmet också..det var en extremt ovanlig måndag..jag hoppas det fortsätter imorgon..då kommer jag närma mig en normal mail-box återigen..och kanske, kanske, kanske kan jag känna mig tillfreds lagom till helgen..beror på hur mycket som dyker upp..

Drog förresten in en enorm summa åt företaget idag..när vi budgeten i år känner jag mig extremt delaktig..jag skickade iväg en offert på 350 spänn...vad blir bonus på det? 19 öre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback