Står jag kvar ensam?

Läppar som ljudlöst lovade mer

Ögon som bara log

Doft ljuvligare än en försommardag

Hjärta vidöppet, redo för det orden sa

Hon försvann västerut med nyckeln

Ensam kvar står jag


Försöker tänka mig ett liv utan

Försöker klara dagen ensam

Försöker förstå varför

Försöker gå vidare

Är stillastående på samma plats

Står ensam kvar, jag


Vill se framåt

Vill tänka "hennes förlust"

Vill tro på kärleken

Vill tro på en chans

Famlar i limbo

Ensam står jag kvar


Aldrig mer samma värme

Aldrig någon som kan ersätta

Aldrig mer samma känsla

Aldrig att blixten slår ner två gånger

Alltid sist kvar, aldrig vald

Kvar står jag, ensam..


Kommentarer
Postat av: tk

Du vill inte att jag svarar på det .
Inte nu i allafall.;)

2008-03-02 @ 03:04:46
Postat av: Jerk

hehe, näe kanske inte just vid den tiden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback