Torsdag..

Klev innanför kontorets väggar före nio även idag..jag är på gång..trots fadäs med väskan..knuten till axelbandet gick upp och jag förlorade viktiga 5 minuter..och mitt goda humör för ett tag..

Nu har jag jobbat ett tag och resten av dagen går i princip i utbildningens tecken..jag ska försöka lära människor vad jag gör..jag har litet hopp om att lyckas...jag är en extremt dålig lärare..

Dagen avslutas med utvecklingssamtal..det känns ganska bra..bättre än de tidigare gångerna det var meningen att vi skulle ha det iaf..jag vill inte längre blåsa skallen av mig..i min värld betyder det att jag är på ett optimistiskt humör..

Just nu..jag och GM ass tittar på möjliga lägenheter inom min prisnivå...det ser tomt ut..dotra får fortsätta sova på en madrass på golvet..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Trosdag är bra dagar. Låte smart att ta utvecklingssamtalet då.
Hoppas du hittar någon lägenhet. Verkar inte finnas många som är inom någons prisnivå =)
Ha en bra dag!

Postat av: Jerk

Nja..jag letar inte riktigt på allvar än..jag vill bo kvar på Söder, men har inte råd än så länge så..kommer sluta i en förort om ett par år antagligen..
Torsdagen är hygglig so far.. :)
Ha en bra dag du med..

2008-02-28 @ 13:18:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback