Update..om eftermiddagen..

För er som suttit och F5:at min blogg för att se hur mitt utvecklingssamtal gick kan jag meddela att vi skjutit upp det ytterligare en gång, min chef är väldigt förkyld och kommer gå hem tidigt idag..

Jag slog vad med den blonda controllern om att hon kommer ha sitt utvecklingssamtal före mig..hon åker till Thailand imorgon bitti för två veckor och hennes chef har brutit benet..tror ändå att hon hinner före mig, men med lite tur hinner jag ha det innan det är dags för semestern..i augusti...

Jag frågade henne om hon inte skulle sakna mig när hon är borta så länge? Hon höll med och sa att hon skulle ringa pojkvännen och säga att han inte behöver packa, jag åker med henne istället...

Jo, hon sa så, men jag tror hon skojade..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Riks att hon skojade förstås. Roligt sagt ändå :)
Går troll i det där utvecklingssamtalet :/ jag var ju nyfiken. Vore kul att höra om någon någonsin fått ut något av de där.
Ha en bra kväll!

Postat av: Jerk

Verkar inte bättre, för hon har inte sagt något om när flyget går :)
Ja, utvecklingssamtalet..kanske nästa vecka då..tror det kan ge något om man själv vet vad man vill..så mig ger det inte jättemycket..

2008-02-28 @ 23:03:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback