Bra början..nu kör vi vidare såhär..

Det var så nära..så jättenära..att jag började 2008 med att komma in på kontoret redan vid halv sju på morgonen, men när klockan slog 5 gjorde jag ett sista försök att somna..jag lyckades..

Sen ringde chefen och väckte mig strax efter 11..jag har varit på jobbet i ca en halvtimme nu...har precis kopplat ihop datorn och öppnat alla program..pyntningen av arbetsplatsen får vänta lite till..

Bra början på 2008...samma som 2007 ungefär fast med skillnaden att jag somnade..en sömnlös natt blev det iaf..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Men gud. Du har ju vänt helt galet på dygnet. Jag tror du kommer att sova gott ikväll i alla fall :)

2008-01-07 @ 20:17:28
Postat av: Jerk

Jag har ju det..tror inte jag kommer lyckas somna ändå...jag sov ändå 5 timmar i natt..eeh förmiddags ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback