Det gör ont för varje hjärtslag...

En normal helg vandrar jag mellan soffan och köket..max en tur till pizzerian eller Ica typ...brukar vara ungefär 3000 steg per dag...den här helgen har det varit mer än 10000 steg per dag..ovanligt aktiv med andra ord..jag förväntar mig har gått ner två kilo...

Eller inte kanske..men, bra är det iaf...

Imorgon är det jobb igen..borde få ångest nu...orkar inte riktigt uppbära det..kanske om jag tänker på hur full inkorgen är..hur mycket papper som ligger på skrivbordet och väntar jag kan lyckas?

Nähä...nåväl, det kommer säkert ikväll när jag ligger och kollar på fotbollslandskampen..

Nästa vecka hoppar jag två jättechanser till alkohol...först företagets julfest på torsdag...och sen 50-årskalas uppe i skogen..jag och Kusin Kurt är speciellt inbjudna...antagligen för att vi höll låda till halv åtta på morgonen för ett par år sedan hos honom...vi gjorde det i ett försök att störa det jaktlaget i den årliga skyttetävlingen dagen efter...det lyckades inte riktigt..även om många fick sig ett gott skratt när jag låg på grusvägen och skakade...gick väl inte så bra för mig..det året heller...

Webblogg horar sig som vanligt och vill inte låta mig lägga in bilder..

Imorgon lovar jag komma med ett mer deprimerande inlägg..det är trots allt jobb då...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Bra jobbat med promenerandet. Ha en bra kväll och dag imorgon!

Postat av: Jerk

Det blir nog bra imorgon, men jag saknar ångesten :)
Detsamma till dig..nu är det fotboll på tvn..

2008-01-13 @ 23:23:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback