Det ska fan till att vara sportfåne..

Jag har tappat allt i dreamteam och ligger bara tvåa..166 poäng efter ledaren..vi får inte göra några byten, så förstå att jag kommer sitta på läktaren på lördag och hoppas att Tony bryter benet, så Håkkis kapten är borta resten av säsongen..
Har iaf gjort vad jag kan..har bytt in lite av Håkkis spelare i mitt andralag (som alltså inte är med i ligan)...jag har vunnit 7 av 13 gånger (eller 6 av 12 orkar inte kolla upp nu..) som vi kört dream team/Drömelvan på jobbet..jag skulle behöva en seger nu också..

Fantasy premier league ligger jag sjua..ungefär lika långt efter och kan inte komma på några drag att göra..jag tycker redan att jag har bästa laget..måste komma på något..jag vann VM 2006...sedan dess har jag bara gått bakåt..

I Xpert eleven har jag efter att förra säsongen fullständigt krossat allt motstånd i år bara vunnit en match och min förstemålis är skadad..resten av spelarna är i en formsvacka..jag måste nog ut på transfermarknaden och köpa en ny målis..och en ny mittfältare..kanske en ny försvarare också..fast då måste jag sälja någon spelare också..alla spelare jag vill sälja vill hellre avsluta karriären i min klubb..SS Lima...suck..sparkar jag dem får jag inte ett öre för dem..

I Vetligan ligger jag trea, men jag har iaf en hygglig chans att ta hem segern där..ligger bara två poäng efter..förra säsongen vann jag..vore skönt att ta back to back-titles...

Skitjobbigt nu...

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha jo det är sant. jag är hemsk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback