Dricker man litet mindre så mår man mycket bättre...

Jamen vilken lysande rea..fanns verkligen mycket Bajen-grejer där..det var väl mest rea på djurgårdsgrejerna...antar att de inte kan hitta någon som är dum nog att köpa de sakerna till fullt pris?

Hoppade av i Slussen på vägen hem...hade fått för mig att jag är en hatt-kille och var in och testade några hattar på..eeh..Hattlagret tror jag butiken hette...när jag tittade på priset insåg jag att den här månaden var jag nog ingen hatt-kille iaf...så jag vandrade Götgatan hem igen..klarade mig att inte slinka in på Donken för att köpa ett mellanmål, så jag sitter här och är hungrig nu...

Blir nog en tur till Bajen-shopen imorgon istället..jag behöver verkligen en ny halsduk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback