Extra, extra...Just nu: tvättid..

Den energi jag kände igår finns väl inte riktigt idag..den är lite lägre..ändock betydligt bättre än tidigare i år..morgonpromenaden som skulle vara minst en timme fick bli en förmiddagspromenad som blev 40 minuter lång..det är fortfarande betydligt bättre än 2007, men inte riktigt så bra som jag hoppats..

Sen ner till tvättstugan, upp igen..frukost, jula ut..ner igen till tvättstugan...

Och nyss..dammsugit..jag lyckades klämma in det i min så digra helgagenda..snart göra klart den där hälsodeklarationsblanketten..frågan är vad jag svarar på fråga 13 s?? Har du nu eller tidigare haft Psykiska besvär?? Inte bekräftat?? Blir det ett bra svar??
Efter det..stryka kläder så har jag det klart...sen duscha, bestämma mig för vad det blir för middag ikväll..har helt plötsligt blivit sugen på något med kycklingfilé...var det kommer ifrån begriper jag inte....

Åh förresten, att dammsuga min lägenhet tar tydligen en kvart ungefär...känns som onödigt lång tid..jag hinner skriva två intetsägande inlägg på den tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback