Höga berg djupa hav, ska jag alltid klara av..

Det blev berg och dalbana den här veckan..som väntat antar jag..

Måndag: kl.13
Tisdag: kl.8.30
Onsdag: kl. 9:45
Torsdag: kl. 8:30
Fredag: kl. 10

Skyller dagens sena ankomst på att Eurosport visade sammandraget från konståknings-EM så sent..nåväl..helgen närmar sg iaf och eftersom jag hade såna problem med att stiga upp den här veckan (tack gode gud att Australian Open tar slut i helgen) så är högarna på skrivbordet värre än förra veckan...

Nästa vecka är jag två halvdagar på Mässan...någon som tror att högarna kommer minska? Veckan efter det är det Superbowl natten till måndag (måste komma ihåg att ta ledigt till lunch på måndag) och sedan kurs torsdag och fredag..jag hoppas vara hyggligt ikapp till påsk...

Att handbollsgrabbarna förlorade mot Tyskland är inget att säga om..alla var så positiva inför matchen att jag ansåg det meningslöst att ens se den..det var redan klart med en förlust...skönt att det blir OS-kval iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback