I don't know much about love...

Min briljanta idé om att boka tvättid så att det första jag har att göra när jag nu är hemma (jag har tre hemma ifall ni undrar) i sthlm igen är att klampa ner i källaren känns inte längre så briljant...som vanligt när jag tänkt ut något smart vad gäller tvättiden...

Jag har även en tvättid imorgon vid lunchtid, men om jag går emot allt vad mina instinkter tänker och tvättar och stryker ikväll så har jag hela dagen på mig imorgon att inte göra någonting..förutom gå på banken då...och kanske kanske gå till gymmet...eller gå till Bajen-shopen..års-dvdn har kommit..min halsduk försvann ju på juldagen och jag skulle behöva en ny..om jag någon gång får för mig att ge mig utanför dörren när det är mindre än 2 plus...

Nåväl, snart dags att tvätta..ska bara packa tvättkorgen..typ...ville egentligen bara meddela att jag åter är hemma i Skanstull och att det nu är mödan värt att vänta utanför porten igen...(någon gång kanske någon verkligen gör det, men först antar jag att jag måste få läsare...)

Kommentarer
Postat av: Blue

Äh sluta försök tigga sympatiröster på läsning av din blogg...

Det är ingen idé att du ens försöker l å t s a s som att INGEN läser din blogg... (buhubuhu ;))

Det syns ju på kommentarerna att du har läsare... *ler*

Ja iallafall EN... jag...Närå jag veeet att du har måååånga läsare...

Postat av: Caroline

Det var ett presentkort på Bäckmans! Hahahahaha! Pappsen klurade till det ordentligt vill jag lova:)

2008-01-03 @ 22:19:46
URL: http://carolinetallberg.blogg.se
Postat av: beerbelly

Gick förbi skanstull förut. Hade jag tänkt på att du var hemma hade vi kunnat sänka en bägare ..
Problemet är väl att jag inte orkat med mer än
en idag..
Hoppas tvätten gått bra och ha en bra kväll.

2008-01-03 @ 22:28:59
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: beerbelly

Gick förbi skanstull förut. Hade jag tänkt på att du var hemma hade vi kunnat sänka en bägare ..
Problemet är väl att jag inte orkat med mer än
en idag..
Hoppas tvätten gått bra och ha en bra kväll.

2008-01-03 @ 22:29:07
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Blue: många läsare har jag inte, men iofs..några är det..passar bara lite bättre med mitt loser-liv att inte ha några..
BB: Bra att du inte tänkte på det..jag har en vit månad, men med min karaktär hade den garanterat rykt..liksom att jag inte hade tvättat ikväll..nu är det bara strykningen kvar :)

2008-01-03 @ 23:03:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anki

Fan, man skulle ha en egen stalker. Det vore ju lite coolt. Fast om jag tänker efter så skulle jag nog inte vilja ha någon som väntade utanför min port... Lycka till med tvätten.

2008-01-03 @ 23:32:14
URL: http://markligt.blogg.se
Postat av: Jerk

ja, visst vore det..jag får aldrig någon..har gott hopp om att 2008 ger mig min första blogg-groupie iaf :)
Tvätten klar..och struken..ikväll var Jerker duktig..

2008-01-04 @ 01:31:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback