Jag är rädd för mig nu...

Det är skrämmande på riktigt...Jonas hemifrån, sms:ar...gratis sprit på Scandic Star i Sollentuna...jag sitter lugnt kvar i soffan och svarar att jag har en vit månad...va fan?!?

Normalt sett hade jag varit utanför lägenheten innan jag läst klart sms:et...gratis sprit och umgås med en malungsar...så gött, men nejdå..jag stannar kvar hemma, ser klart på "På spåret"...var inte särskilt lysande idag..tog iaf Luleå på 8....

Den nye tråkige Jerk har tagit över..ständigt nykter..ständigt tänkandes på nästa träning..nåväl..det är väl nyttigt för mig..tråkigt men nyttigt..imorgon måste jag hämta biljetterna i jyrgårdsshopen i Globen...den gamle Jerker hade funderat på att kolla upp när tuben mot Hagsätra går så han slipper gå från Gullmars..den nye Jerker planerar för en promenad över bron...

Till sommaren när jag är smärt och smidig ska jag supa sönder levern istället...varannan helg då...

Bara tre timmar kvar till finalen i Australian Open..Sjarapova vs Ivanovic..mumma för en gubbsjuk slemgubbe som mig själv...

Update: För varje sms som kommer blir Jonas fullare och fullare. Det senaste löd "Finös uppet inatt"...jag blir mer och mer avundsjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback