Jag ber om ursäkt, det ska inte upprepas...jag lovar..

Det är en märklig känsla i min kropp just nu...något jag inte känt på ett tag...jag är på bra humör..nästan lycklig..märkligt..förstår inte varför..

Jag har precis spelat innefotboll ute i Bromma...stod i mål och vi förlorade med 5-3..jag hatar ju att förlora? Fast å andra sidan så räddade jag en hel del skott, så det kändes bra...

Huvudanledningen till att det känns bra nu är nog någon annan..i natt sov jag 8 timmar..så länge har jag inte sovit en natt under 2008 tidigare..att vakna utsövd redan halv elva på förmiddagen är en underbar känsla...sen att det betydde att jag fick stressa för att hinna med skjutsen ut till Bromma får jag väl ta..det var skönt att sova iaf..att somna i hygglig tid..

Det är väl så..att min nedstämdhet blev bra mycket värre pga inaktivitet och svårigheterna att sova..nu känns det bra..ska snart käka frukost och sen gå in i duschen, leka lite med mig själv kanske..ska nog försöka mig på en promenad trots regnet också...

Ni som är oroliga, var inte det...jag är säkert tillbaks vilken dag som helst..det lär inte dröja innan jag är mitt vanliga, deprimerade Jerker, men just nu tänker jag njuta lite av att ha en skön känsla i kroppen...

Kommentarer
Postat av: ema

bra. gör mig glad att höra att solen lyser lite på dig åxå

Postat av: Jerk

Någon gång då och då gör den faktiskt det :)

2008-01-12 @ 22:29:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback