Jerker generös, Jerker gör ytterligare en man berömd..

Erik, som jag skrivit om tidigare, tycker han har varit med för lite i bloggen...så då passar jag på att ge honom en känga samtidigt som han får sina 15 minuter of fame i den här bloggen..

Erik erbjöd sig i julas generöst att ta med älgkött åt mig ner till sthlm eftersom jag redan hade full packning..tacksam som jag var sa jag gärna och han passerade mitt hus på väg hem från Idre..nu bor Erik i Gävle och föga anade jag att det var en diabolisk plan från hans sida att fördubbla sina kilo älgkött i frysen
..
Erik hade redan köpt 5 kilo av mig som han hade hämtat, nu passade han på att ta mina 5 kilo (som skulle gå till de fattiga i Skanstull, läs Jerker) som gisslan och har sedan dess hotat med att han har älgkött att sälja...under tiden blir min frys tommare och tommare, snart måste jag börja äta upp min älgfilé för att få i mig älgkött..istället för att som vanligt panikäta upp filén i september då jag insett att jag fått ett kilo till i frysen..så jag håller på och skakar sönder i älgköttsabstinens just nu..Erik bara ler och hotar med att sälja köttet..ingenting har hjälpt..hoten om att han hamnat på den svarta listan och inte kan vänta sig någon hjälp under 2008 skrattar han bara elakt åt..

Vad ska jag göra??

On a different note...mannen med det flinande ansiktet var inte på gymmet igår..jag blev lite besviken..tror mina magmuskler också är det..de fick sig en duvning igår...så nu är magen större än någonsin..inte riktigt så jag hade tänkt mig det hela..

(Ska vi vara helt ärliga har Erik sagt att han tar med sig köttet på fredag, så jag var tvungen att skynda mig skriva det här inlägget för att kunna gnälla över hans ondskefullhet...)

Kommentarer
Postat av: Miss UD

Han är evil den där Erik!

Fast inte lika evil som de är här i GBG. Bomber och sådant.

2008-01-22 @ 11:01:24
Postat av: Jerk

Erik är pure evil, du skulle höra honom på gymmet :)
Å andra sidan har han, inte vad jag vet, lagt ut några bomber här i Kista..
Såg det på nyheterna imorse och en undran blev faktiskt hur det skulle påverka "Missarna"..bloggskadad? I do believe so :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback