Klappa takten alla bloggarbarn..Spamma spamma hela dan..

Jag spammar min blogg ikväll...som om jag desperat försöker hålla mig vaken lite till...

Jag var kung på innebandyn idag..eller nästan iaf..jag gjorde kanske 90% av mitt lags mål..vi vann första matchen men förlorade de andra två...i slutet var jag så trött och spelade så dåligt...allt det kombinerat med min dåligförlorare-gen gjorde att jag var riktigt sur på slutet...oväntat?

Imorgon kör vi spinning..på lördag innefotboll ute i Brommahallarna...jag kommer nog vara smal redan på söndag..

Kommentarer
Postat av: Jocke

Alla stora vinnare är dåliga förlorare. Själv är jag för kass för att ha råd att vara dålig förlorare.
.
Vad är det för gäng du spelar innebandy med? Div 1, 4, korp?

Postat av: Jerk

Fast nån vinnare har jag aldrig varit :)
Det är bara med jobbet..vi kör en timme i veckan..lite motion..och blod sådär..spelade i ett korplag här nere nyss, men det verkar som om vi lagt ner nu..

2008-01-10 @ 03:16:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback