Lat lördag..slö söndag, sen är det ljuvliga livet slut igen...

Jag trodde verkligen att jag skulle somna tidigt igår kväll...jag var pisstrött redan kl.23...men nejdå..det blev ett par filmer, ett halvkassa avsnitt av MacGyver och sen slötitta på Fashion house innan jag somnade in strax före 5 på morgonen...turligt nog vaknade jag till liv under skidloppet, så jag missade inte så mycket..

Nu borde jag ge mig ut på promenad...eller jag borde nog äta frukost först..sen promenad..behöver röra mig...tror att min inaktivitet har fuckat upp dygnsrytmen lite...och huvudet också...igår bröt jag ihop totalt en vända..började gråta som någon annan tjockholmare...det känns bättre idag..

Igår älgbiff...idag köttfärssås..but of course..älgfärs...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hoppas det blev bättre med promenad och mat.
Ha en superbra helg.

Postat av: Jerk

hehe..blev ingen promenad..sparade den till imorgon..det blev sport iaf..tv-sport :)

2008-01-05 @ 19:40:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback