Lycka är...

..Att ha drygt 5 kilo älgkött i frysen på jobbet, redo att tas hem för att tillaga en dundermiddag för 1...

..Att inse att det trots alla högar av papper på skrivbordet ändock är fredag och att helgen snart är här..

..Att få lön...om det sen blir något kvar av den efter att alla räkningar blivit betalda är en annan sak..

..Att min dotter kommer flytta hem till Dalarna redan i februari (troligen) och att jag snart är varannan helg-pappa igen..tänk så mycket Bajen-matcher vi kommer kunna se..

..Att jag verkar ha lärt mig att säga nej..ibland iaf..

..Att trots ett flertal älgar på balkongen inte vara sexuellt frustrerad..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Gött du är påväg upp nu.
Ha en bra helg!

Postat av: Jerk

nja..jag håller väl mig på min normala melankoliska nivå tror jag..tryggast så :)
Bra helg på dig också..

2008-01-25 @ 16:34:47
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback