Mobbad, utfrusen och jävligt törstig..

Jag är på ett uselt humör idag..ser konspirationer överallt, känner mig utfryst..

Det kan iofs bero på att övriga företaget sitter i köket och dricker vin, samtidigt som de gör sig redo för en kväll på Wallmans och jag sitter här och jobbar i en halvtimme till innan jag ska gå på spinning..

Det kan också bero på att batteriet tog slut på mobilen imorse så jag lämnade den hemma..nu är jag övertygad om att hela världen har försökt att få tag på mig utan att lyckas..
(Hur fan kunde jag tro att jag skulle överleva en dag utan mobilen..jag sitter här och skakar..)..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Starkt att avstå fest för spinning ändå!
Hoppas det blir en bra kväll .. efter passet.

Postat av: Jerk

Jobbigast var att stå emot tjatet om att jag skulle hänga med..direkt efter passet kändes det ganska skönt..det blev ett bra pass..tror jag är smal nu ;)

2008-01-17 @ 20:44:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback