Oh happy days- januariångesten har kommit..

Note to yourself: Det är ingen särskilt bra idé att sova nätterna igenom i soffan...det enda som händer är att du slår av alarmet på morgonen och somnar om...när du väl vaknar till liv tar ångesten över och du ligger lamslagen i en timme innan du tar dig in till duschen och sen till jobbet..

Så, jag slapp inte januariangst i år heller...får se om jag kan bryta den lite iaf och nöja mig med denna måndag...annars kan det bli jobbigt...jag vill inte ha det jobbigt..jag vill ha det lätt, jag vill att allt ska flyta på utan ansträngning...fuck hårt arbete föder karaktär..karaktär kan som allt annat köpas...ge mig det lätt någon gång!?!

Jag har varit på jobbet i en timme nu...jag vill gå hem och lägga mig i soffan och stanna där till på fredag, då kan jag gå till jobbet på eftermiddagen, hänga vid kaffeapparaten, fråga om planerna för helgen..såna grejer..jag vill inte sitta här och ha en telefon som ilsket blinkar rött pga ett missat samtal, en post it-lapp med telefonnummer till någon kund som vill köpa SMA-kontakter, en hög med mail som skriver "GÖR NU" med stora bokstäver...

Nåväl, jag får väl göra det bästa av skiten....och börja röja lite...

Det kanske märks att det inte var jag som vann 14 miljoner på Lotto i lördags?

Jag ska träna idag iaf...så hurtighetshetsen fortsätter..jag åt sallad till lunch..eeh..ja, det var väl frukost också då..enligt alla rubriker i kvällstidningarna borde jag redan gått ner 7 kilo och fått ett helt nytt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback