ööh, rubrik? till det här?

Inboxen ficks ner till 32 mail..det känns ganska bra..fast jag ligger en del efter fortfarande, men sånt är livet för den moderne kontorsslaven..

kände lite depp över att jag misslyckats så med att komma tidigt på jobbet den här veckan..fick sen en ingivelse att kolla hur det såg ut ifjol och jodå...jag var i snitt 3 minuter tidigare varje dag den här veckan jämfört med motsvarande vecka 2007...bra Jerker...fortsätt så...om 20 år kommer jag vara en timme tidigare och då är jag nöjd...

Tittade på flexsaldot också..jag slutade januari med -16 i banken...då är det väldigt upplyftande att bara ligga på -0.5 just nu, även om jag siktat på att kunna ta ut en av de lediga dagarna i början av januari som flextid...men det känns ganska bra ändå...jag tog ändå ut två flexdagar i december också..

Det som nu måste rättas till i livet är den här bloggen..

Den har tråkat ner sig totalt..skriver mest om min humörsvängningar som om jag vore i klimakteriet...jag kanske får släppa på min vita månad, så jag får till en patetisk fylleblogg snart igen..de brukar vara väldigt upplyftande..speciellt dagen efter...då man först försiktigt kikar på samtalslistan på mobilen för att se vilka man försökt ringa under natten, sen vidare till smsen och se vad man skrivit för ultrapoetisk kärleksförklaring den här gången...därefter kommer minnet tillbaks lite..kanske borde slå på datorn också..har ett vagt minne över att jag suttit med pekfingersvalsen samtidigt som jag blundade med ena ögat för att kunna fokusera på skärmen...

När jag ser att jag mest skrivit något om McFeast och Donken slappnar jag av för en stund tills jag inser att jag högst troligt lämnat kommentarer i någon annan blogg..vem kan jag ha trakasserat i natt? Stavade jag rätt? Hur patetisk var jag?
Det blir en ångestfylld runda runt på blogglistan innan jag kan slappna av...eller dö en smula...

Det är kanske det som saknas? Men eftersom jag har blivit en rättrogen, fundamentalistisk friskis-människa nu får jag antagligen fortsätta vara den tråk-röv jag är...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den gamla Jerk.... komm tillbaka allt är förlåtet....................;)

2008-01-19 @ 02:23:42
Postat av: tk

Glömde tala om vem jag var,men jag klarade verifikationen.

2008-01-19 @ 02:25:09
Postat av: Jerk

Haha..jag är nog snart tillbaks..men ärligt, vem kan vara sig själv i januari..i februari, då jävlar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback