På söndag är jag nog smal..

"Normal" sömn inatt iaf..somnade runt ett och vaknade av alarmet en minut i sju...känns bättre nu..även om jag igår kväll aldrig gick och la mig i sängen..sov i soffan, tänkte det var bäst så...och det funkade ju..

Har fortfarande en grym träningsvärk i axlar, mage och på sidan...drömde till och med om massage, men vaknade upp stel ändå...

Är iaf nöjd med träningsveckan hittills...tre gånger, varav en på gym..imorgon innefotboll..jag har börjat ganska bra i januari..på måndag blir det gym och träningsvärk igen..

Nu är det väl nästan 9 timmar till helg och jag får nog anstränga mig lite..inte låta mig stressas, men det ligger grymt mycket i inkorgen...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Gött att det är lite bättre. Starkt jobbat med träningen!
Ha en superfredag och helg mannen!

Postat av: Jerk

Tack, blir en superfredag på jobbet som det ser ut :)

2008-01-11 @ 13:04:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback