Patricia Anne Josephine Dougherty...

Jag inser det nu..jag är två dagar sen, men hon fyllde 30 den 14e...tänka sig..det är 14 år och ett par månader sedan som vi träffades via IRC...hon sittandes i Philly, jag på högskolan i Borlänge under nätterna och skolkandes från fjärde året på teknisk under dagarna...
Jag anser fortfarande att jag gjorde rätt som struntade i skolan..

image65


Jag trodde länge att Patsy var mitt livs kärlek, men jag hade fel....hade jag haft rätt torde jag ha varit den som gifte sig med henne...

Mitt livs kärlek torde vara Vänster-Hanna..


Jag ångrar dock inte de tre resorna över Atlanten...resorna som hennes föräldrar betalade..ja, inte den sista då, den betalade hon själv..hon lärde sig sex ord på svenska "Håll käft och knulla mig nu"...what can I say..we were teenagers (eller, hon var det iaf..)...


Och för de som håller räkningen...ja, hon är kort, men jag tvivlar på att hon har 08-dialekt..å andra sidan är amerikanska ganska trevligt det också..



 


Kommentarer
Postat av: Blue

Shit vilken levande bild... jag tyckte (och tycker fortfarande) att hängmattan gungade. På riktigt.

Lite lagom sådär som när man bara ligger och njuter och inte gör nån fart

Postat av: Jerk

Du får sluta dricka så hårt på onsdagskvällarna ;)

2008-01-17 @ 10:14:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blingbling

Det var en fin bild. Så vacker, så mycket kärlek. Nästan så man vill slita tag i hängmattan och snurra runt den. För just nu klarar jag inte av att se lyckliga par. Spelar liksom ingen roll att det rör sig om historia. Äh, jag tror jag håller på att bli knäpp.

2008-01-17 @ 11:22:16
Postat av: mini

Men Jerker, älta inte det där nå längre nu, dags att kika framåt, även om det ser lite grådassigt ut....
Men visst, det var en riktigt fin bild...

2008-01-17 @ 11:58:15
URL: http://www.curlingkanalen.se
Postat av: Jerk

Blingis: Nåja, lyckliga och lyckliga..det där var ändå 12-13 år sen..och hur lycklig är man om man träffar någon 2-3 veckor per år?
Mini: Va fan, jag ältar inte..det slog mig bara att hon fyllde 30..tyckte det kunde uppmärksammas så folk kunde se att någon tyckt om mig en gång i tiden också ;)

2008-01-17 @ 13:54:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Erik

Tjena RFQ mannen. När jag såg bilden tänkte jag direkt på Samwise Gamgi i sagan om ringen.

2008-01-18 @ 21:43:24
Postat av: Jerk

Här avslöjar jag min okunskap om Tolkien, men vem fan är det?
Är det den där knubbige kortisen som hänger med Frodo och är betydligt smartare än Frdod, men Frodo (som den säljare han är) snor ändå hjälterollen från honom?
(Ja, jag har bara sett den sista filmen..)

2008-01-18 @ 21:50:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Erik

Ja det stämmer att han hänger med Frodo, men jag vet inte om han är smartare. Det är nog en definitionsfråga?

Ha en skön helg!

2008-01-18 @ 22:58:45
Postat av: Jerk

Jag har iofs bara sett den sista filmen, men Frodo är ju fan dummare än tåget i den iaf..
Trevlig helg på dig med..

2008-01-19 @ 00:11:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Men ärligt... jag krökar så sällan... haha men ikväll nu när jag skulle skriva så fick jag först i farten till lite fel fingersättning... undrar hur mkt myrorna i din skalle skulle härja om det stått Nöir istället för Blue på namnraden... *asg* för det var så jag började skriva ner min närvaro...

Ja och jag är ju lite lätt salongs nu så.... Skulle tamefan aldrig fixa att hänga med i ditt tempo en hel kväll...

Men ni gungar mindre ikväll så.... hahaha

2008-01-19 @ 00:27:57
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

nåja, jag brukar väl inte heller hänga med i mitt tempo riktigt :)
Fast nu skulle du ha lätt..jag har ju en vit månad.. :)

2008-01-19 @ 02:40:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback