Rapport från soffkanten...

Min insomnia fortsätter..skönt att jag fått in några rutiner..somnade strax efter kl.6 imorse...sov så länge att jag missade Kallas kanonlopp..har ju ändå fått se lite repriser...

Sen har jag legat på soffan resten av dagen..pendlat mellan dvala och kolla på sport...nu hoppas jag att förkylningen verkligen bryter ut..då kommer jag säkert somna ganska tidigt ikväll ändå...

Det är det som är riktigt störande..jag har inte sovit mer än 4-5 timmar per natt, ändå har jag inte kunnat somna..vem visste att MacGyver skulle vara så intressant??...jag inser att det antagligen har att göra med min inaktivitet..jag ligger på soffan hela tiden..kliver ut till köket, lagar mat och sen tillbaks till soffan..jag behöver inte sova mer än 4-5 timmar för att klara av mitt behov av vila..

En sak till som stör, jag har gått omkring och nästan varit förkyld i en vecka nu..kunde det inte ha brutit ut tidigare? bli sjuk på riktigt och så frisk på tre dagar..nu kommer det väl imorgon..då jag ska jobba..och hade tänkt dra igång träningen..ni vet så jag som vanligt blir smärt och smidig lagom tills pensionen...i år ska jag fan lyckas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback