Sist kvar på kontoret-blues...

Jag fick aldrig någon present *buhu*...men jag misstänker vad det kan vara..
VDn glappade lite under lunchen..Erik Åsbrink & Ylva Johansson hade varit på Wallmans också och eftersom de (enligt resten av kontoret) måste vara mina idoler hade de skickat fram Kash för att få deras autografer till mig...VDn sa att Kash hade misslyckats, men nu vet jag inte om det är sant längre..

Annars så gör jag just nu det sista rycket innan helgen..det blev relativt tomt ganska snabbt efter kl.14 idag..många slitna själar..

Just det, jag har lyckats att få ner inkorgen till 34 mail just nu..så alla mail som kommer in nu raderas obönhörligen..allt för att nå mitt mål..
Eller inte kanske..ska se om det finns något mer jag kan göra klart innan det är dags att dra sig hem till den kära soffan...som vanligt på fredagar blir det älgbiff, grönsallad och På spåret...jag börjar bli väl förutsägbar till och med för min smak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback