Sleepless in Skanstull...

Jaha, nu har jag gett upp för inatt..får bli en film istället för att ligga i sängen och ätas upp av mina tankar...var fan kommer de ifrån egentligen??
De har förföljt mig i en vecka...jag klarar inte av att skaka av mig dem nog länge för att kunna somna...kommer bli en bra början på jobbåret då jag dyker upp vid lunch hela första veckan..

Det är irrationella tankar..jag vet det...men den förnuftiga delen av mig förlorar hela tiden just nu...jag försöker ständigt finta den deprimerande melankoliska känslodelen..det funkar en vända..misslyckas igen..drar fram ett sista desperat kort i att tänka vad jag behöver göra på jobbet när jag kommer tillbaks..vad jag borde ta tag i och göra bättre..men då kommer ångesten istället..

Film var det ja...är sugen på "A love song for Bobby Long"...fast då börjar jag bara gråta...skulle iofs behöva göra det...kanske någon hjärndöd actionfilm? Om jag äger någon..eller dokumentären om Nacka? Nacka är alltid närvarande i mitt liv...

Nåväl...filar fortfarande i mitt huvud på någon sorts sammanfattning av 2007 och något om utsikter 2008, men just nu är jag för mosig i huvudet för att göra något bra av det..något som inte ger en självmordstankar...det kommer..iofs, det sa jag nog ifjol också..då kom det inget...

Nej, film...jag gråter säkert över vad som helst inatt så det kvittar nog..imorgon ska jag göra mig av med tankarna..de ska sluta nu...innan den sista cellen i mig går över till galenskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback