Varannan helg-pappa igen..kanske..

Det lutar alltmer åt att dotra och hennes mor flyttar hem till Dalarna igen under sommaren..så då blir jag åter en varannan helg-pappa...flyttar de hem nu får det vara för gott!!
Kan vara skönt..få rutin på det igen...men det lär väl dröja innan jag vänjer mig med det igen...det är ändå inte långt till hösten och hon har väl gjort lappkast förut..inte en kvinna jag litar på direkt..

Träffat nytt har hon gjort också...under julen..han är redan introducerad hos dotra..och Vonsan tyckte jag var snabb med stora känslor?

Det är som jag alltid sagt..dotra kommer inte bli normal...antingen tar hon efter sin mor och blir seriemonogam..eller så blir hon mer lik sin far och går i kloster...

Inget av dem är bra...men vad hon än gör lär hon fortsätta vara Bajare iaf..något rätt har jag gjort i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Miss UD

Var bor dottra nu?

2008-01-10 @ 10:11:20
Postat av: Jerk

Hon bor i Skåne..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback