Vissa ser ta mig fan allt..

GKAM:en tidigare idag:
- Ryck upp dig nu Jerk. Du kan inte gå omkring sådär..
- Jag är ju här?
- Det syns ta mig fan precis hur du mår. Du visar dina känslor med hela kroppen..

Rätt, men varför skulle det vara så fel?
Måste man ha en mask på sig på jobbet för att få vara? Jag är jag, på gott och ont..idag är det på ont...imorgon kanske det är bättre...jag blir inte gladare av att klistra på mig en glättig mask när jag helst vill ligga i sängen och gråta..

Det betyder inte att jag har det jobbigt hela tiden..jag skrattar även jag..skämtar, men idag är humöret sådär...ibland glömmer jag bort att må dåligt och skämtar lite..fast jag är snart i fas med min ledsamhet igen..

Precis som vanligt...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Trist. Tyvärr är det nog bara positivt tänk som kan få en att må bättre.. funkar kanske inte alltid och på alla men bra nära.
Ha en bättre kväll!

Postat av: Jerk

Det är väl det..positivt tänkande är väl inte något som jag listar under "styrkor" på mitt CV direkt..men en timmes innebandy följt av 45 minuters styrketräning har lättat på sinnet lite..nästa steg är att ta sig hem från jobbet..det kommer jag säkert lyckas med den närmaste timmen :)

2008-01-16 @ 18:43:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback