1 dygn kvar till skogen..

Halv nio imorse..duktig Jerker..det kunde ha blivit ännu tidigare, jag vaknade på soffan halv sex imorse, funderade en kort sväng på att kliva upp..la ner det, funderade sen på att gå och lägga mig i sängen, la ner det också och somnade om..sen klev jag upp 5 i sju när klockan ringde...

Nu har jag åter en dag framför mig med mitt kära excel...de sista av prisfilerna ska fixas till och sen är det offertstatistik för juni som ska göras...oh, the joy..

När resten av företaget ikväll drar till Grönan sitter jag här och donar med mina excelfiler innan jag runt halv sju drar mig hemåt för en löprunda (hela det här stycket är enbart för att ni ska tycka synd om mig, Jerker leker martyr liksom)..

I Xpert Eleven har ledaren i ligan börjat bli nervös och kör med fultrix mot mig. hittills har han bara lyckats skada en mittfältsreserv, en mycket lovande sådan som troligen hade fått minst en plupp extra efter säsongen, men nu är det antagligen lite osäkert hur det blir med det..vinst för mig ikväll och jag går förbi på bättre målskillnad..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stackars dig! Nöjd? ;-)

Postat av: Jerk

Jättenöjd, oj vad du ansträngde dig ;)

2008-07-03 @ 10:38:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, gjorde en riktig urladdning. Helt slut. Orkar jag inte göra nåt vettigt i dag är det ditt fel... ;-)

2008-07-03 @ 11:33:48
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Så det är mitt fel att du bara orkar ligga i en solstol och dricka bag in box? Låter mer som att du borde tacka mig i så fall?

2008-07-03 @ 11:52:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback