5 timmar kvar..

..innan jag lämnar kontoret för helgen..jag kom ganska nyss..den blev halv tio idag, jag är missnöjd med det, men det är väl så...
Jag orkade inte kliva upp imorse helt enkelt..alarmet ringde som det skulle..å andra sidan var arbetarna på innergården ovanligt tysta den här morgonen..anledningen till att jag inte orkade kliva upp stavas Das Boot...och att jag inte kunde somna sen, svårt att smälta hur dotras mor beter sig...det släpper väl om en dag eller två..till veckan ska det fan arbetas..utom på måndag då eftersom dotra ska lämnas av på Centralen..så antingen kort dag eller sen dag blir det..just ja, tisdagen blir ganska rumphuggen också..tvättid då..men onsdag-fredag ska det fan arbetas, på riktigt..

Äh, inget vettigt idag..sitter och laddar för att dotra ska komma..vi måste åka till Bajenshopen för att köpa biljetter...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha en trevlig helg med dotra!

Postat av: Jerk

Tack, ha en trevlig helg med travet du.. :)

2008-07-18 @ 12:18:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback