Bara 5 dagar kvar, bara 5 dagar kvar..

Jag kom in redan halv tio idag..det är skittidigt för att vara en måndag..visserligen fick jag lite hjälp från gården västerut..de har börjat bila bort innergården nu..de började redan sju i morse!!

Ja, ni förstår, sju på måndagmorgon..ett klart brott mott Genevekonventionen och jag håller Blingbling personligen ansvarig för det hela..

Nu ska jag ångesta en kort, kort stund sen ska jag kolla min mailbox och se om den vuxit ut till 200 mail i inkorgen än..

Kommentarer
Postat av: karren

Bara 6 dagar kvar,bara 6 dagar kvar sen plockar dom ner öltältet, hur ska vi klara det utan dig??????

nu har jag missat den första halvtimmen, Det blir en lugn början på dansveckan.HUR FAN KAN MAN JOBBA V 29 ??????

2008-07-14 @ 10:25:43
Postat av: Jerk

Jag vet, skämmes ta mej fan..nästa år, då kommer jag..i år får ni klara det utan mig...

Postat av: Åsa

Dansvecka?! Styrdans eller knätofs? ;-)

2008-07-14 @ 15:27:53
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Dansbandsveckan i Malung..du såg väl på nyheterna imorse? De visade lite från Guldklaven-galan som hölls igår :)

Så det är styrdans..ifjol var jag faktiskt upp till parken en vända och utförde något som med väldigt mycket välvilja kan kallas för bugg :)

2008-07-14 @ 17:09:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Nix. Lyckades missa den mega-nyheten (sen lyssnar jag på P1 på morgnarna! Jag säger det själv så slipper du: Japp, gammal som gatan!)...

Men jösses, bugg?!?!?! Nu måste jag göra en omprogrammering av Jerk... Du tycker jag är en lant-lolla, men inte ens jag skulle dansa styrdans om jag så fick betalt!

Jo, mycket betalt, sex- eller sju-siffrigt... - möjligtvis!

Tyst - jag programmerar om dig, det kan ta ett tag... ;-)

2008-07-14 @ 22:52:56
Postat av: Jerk

Jag vet inte om styrdansen räknas när man har tre promille i kroppen och en ung tjej vid sin sida?

Då räknas det väl som undantagstillstånd?

Sen ska det sägas att hon jag dansade med inte ville kalla det dans..hon var inte riktigt nöjd med min insats..

Klart du inte dansar styrdans, du är ju från en äldre generation..du dansar gammeltjoa ;)

2008-07-15 @ 10:11:38
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback