Ett litet rött paket med vita snören..

Nu har jag varit ensam på kontoret i nästan en timme..det är uppenbart att de flesta har alldeles för lite att göra (eller lagom är kanske mer korrekt, det verkar bara vara jag som har för mycket iaf..)..

Eller ja, jag jobbar mig sakta igenom högarna och nu är jag nere i nästan 60 mail i inboxen..med lite flyt kan jag få bort ca 20 till innan semestern, men sen är det nog stopp..nu gäller det..jobba hårt tisdag-onsdag också, sen kanske jag kan börja slappna av på torsdag..kanske..

Fast det blir väl som vanligt, just när jag börjar tro på ett liv bortom inkorgen i outlook slår något jättearbete till..

Ensam förresten? Olga är ju tillbaks från semestern..äntligen en städerska man kan vila ögonen på..hon påstod också att hon var glad att ses igen..jag tvivlar, antagligen bara fjäsk för att få en present på torsdag när hon fyller år..

Nu ska jag skriva en missvisande rubrik, publicera detta normaltråkiga inlägg och sedan se om jag hinner med något mer innan jag går hem..

Nämnde jag förresten att jag kom in redan halv nio imorse? Jag kom in redan halv nio imorse..på en måndag..I rule..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad ska du köpa i födelsedagspresent till Olga? :-)

Postat av: Blingbling

Fy vad jag lider med dig som måste jobba denna underbart fina vecka med sol och allt :) Förresten, störs du av byggnationen på vår innergård? Var det därför du var på jobbet så tidigt. Tror de satte igång kl 7 i morse. Jag ville skjuta dem.

2008-07-29 @ 01:10:26
Postat av: Jerk

Åsa: En avbitare så hon kan få av ringen från fingret kanske ;) Näe, hon får inget eftersom hon vägrar att tala om hur gammal hon blir, hon tittar bara på mig och säger "jag är ung!" :)

Blingis: Det är inte så farligt, ingen trängsel i t-banan, lättklädda kvinnor i densamma..det går ganska bra..

Nej, jag störs inte, de börjar prick sju varje morgon, mitt alarm ringer fem minuter innan..iofs hade jag en vecka när de väckte mig, men jag är bra på att somna om :)

2008-07-29 @ 09:05:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jerk: Hehe - avbitaren kanske inte är så bra... tar hon det på fel sätt kanske hon knipsar av nåt helt annat om det vill sig illa. ;-)

Du kanske också ska prova med att säga "jag är ung" - som ett mantra liksom, så kanske det vänder för dig...

JAG är ung! :-)



2008-07-29 @ 23:30:14
Postat av: Jerk

nja..jag testar att umgås med äldre människor..då blir jag yngre..som jobbet..jag ligger fortfarande under medelåldern :)

2008-07-30 @ 08:48:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback