Ibland gör man rätt, ibland gör man fel..

Somnade för en gångs skull riktigt snabbt..när jag väl hade gått och lagt mig, hjälpte väl inte riktigt fullt ut, var grymt trött imorse också, men jag tog mig ändå in till jobbet redan till kvart över nio..duktig Jerker..

Nu är det att leva i en excelvärld resten av dagen, och antagligen veckan...

Fuckade upp mig totalt i vetligan och jag kan redan nu räkna bort en eventuell chans till seger i den ligan, nu gäller det bara att hänga kvar och vänta till nästa säsong..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Semester och regn suger mins lika mycket det :( Jag har tråkigt.

2008-07-08 @ 12:26:44
Postat av: Jerk

men, det är ju hur skönt som helst..en perfekt ursäkt till att ligga på soffan och äta godis och kolla på dåliga tv-program :)

Dessutom ska väl du dra utomlands snart? Jag tycker inte alls synd om dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback