I'm the grim reaper..

Oh the joy, det är nästan osannolikt, men det fanns en biljett på raden rakt nedanför mig till på söndag, jag slipper sitta på Västra och kan sätta mig på min vanliga plats på Norra, med dotra en rad nedanför..ypperligt, problemet som kvarstår nu är hennes kläder..inte en enda långärmad tröja i packningen...hoppas det är rea på barnkläder någonstans...det var en miss av mig också, missade att meddela hennes mor att vi skulle på fotboll på söndag, så hon har inga Bajentröjor med sig och jag hade inte pengar till att köpa någon åt henne...

Annars har det kommit in ett fyllesamtal ikväll...från en sann bybo..betalade in sig på parken för dyra pengar och gick raka vägen till ölstugan..bra jobbat mailman!!

Fick sitta och förklara en del för dotra när vi tittade på "Meningen med livet" ikväll..du vet ju att det bara är på låtsas? Det är roligt när de opererar ur en lever på en levande person..jag slapp iaf frågor på vad spermie och kondomer är för något..får nog vara nöjd med det..

Dotra fick äta blodig älgbiff ikväll..hon var lika nöjd med min matlagning som vanligt..imorgon blir det gryta..blir nog en succé till..hon brukar säga att det är hennes favoriträtt, fast den här gången får jag byta ut den vanliga matlagningsgrädden mot en havre-variant..vi får se hur det funkar..

Okej, tråkigare än såhär blir inte ett inlägg..skulle kunnat lägga in dagens outfit också kanske..

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Inge dagens outfit, men som den modeikon du är har du reklam för La Redoute ser jag...

Postat av: Åsa

Det är inte så att du har en bajen-tröja då? Då har du den, och lånar ut din halsduk till dotra - så hon åtminstone har något med färgerna på... För halsduk har du garanterat ;-)





2008-07-19 @ 23:55:43
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Cliffy: Nu var det Länsförsäkringar iaf :)

Åsa: Jag hittade en Bajentröja på rea på Igor Sport för en hundring, så nu har hon en tröja och hon har ju alltid sin Bajen-flagga här :)

Halsduken behåller jag för mig själv.. :)

2008-07-20 @ 00:08:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback