Jag kommer nog aldrig bli ansvarsfull..eller morgonpigg...

Lillebror ringde och störde mig..här har jag legat och dragit mig i drygt en timme så förstörs det så snabbt..Lillebror var iaf vid Malmö central när han ringde, på väg hem efter en vecka i Falsterbro där han utbildats till skjutledare (näe, jag begriper inte heller, han verkar aldrig få något så det verkar vara slöseri med tid..)...

Näe, jag skulle inte ligga och dra mig halv tolv på förmiddagen..jag skulle kliva upp runt halv tio, ta det lite lugnt, dricka lite apelsinjuice, äta mina två chokladdonuts til frukost, sen skulle jag promenera till Årsta och kolla på träningen..det var perfekt uttänkt..efteråt skulle jag äta en väl fet lunch, handla till kvällens middag (jag tänkte bjuda mig på en riktigt god Lasagne ikväll..jag skämmer bort mig själv..) och sen om vädergudarna fortfarande stod mig bi, fixa den där grejen till balkongen och sen lägga mig på soffan och läsa något...tror jag har någon outläst tidning fortfarande, annars har jag alltid två Lundell-romaner som jag inte läst och en kokbok med viltkött som jag köpte på bokrean..

Nu sprack allt det här..de där två donutsarna ska jag nog sänka i min voluminösa mage snart, men i övrigt vet jag inte vad jag ska göra..jag borde ut och gå lite, men vet inte vart...handla ska jag visserligen, men...

Så helt plötsligt sitter jag här..helt utan plan..ska surfa lite, sen skriva inköpslista tror jag..kanske kolla vad som finns på kontot och därefter stryka hälften på inköpslistan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback