Jag slängde en boll till Mian..

..det kändes stort...jag kände mig delaktig..Fredde missade crossbollen med ungefär 10 meter..

Träningen i sig var väl ingenting riktigt upphetsande..Sosseh gjorde det enda målet i tvåmålsspelet...jag är ganska säker på hur startelvan ser ut imorgon..

När jag gått hem från Årsta IP och skulle handla frukost/lunch på Ica såg jag Kleber..jag känner mig alltid som en stalker när jag ser en kändis..kan inte heller gå fram och småsnacka eller något sånt, fråga hur det är med knäet..nej, jag står istället och stirrar..

Apropå stirrar, så såg jag en så vacker ung kvinna att jag genast tänkte att henne ska jag gifta mig med..men sen dök Kleber upp istället..

Kommentarer
Postat av: Annika

Själv såg jag Sosseh, Simon och Carlos på stranden, ingen annan verkade lägga märke till det men själv tyckte jag ju att det var jättehäftigt, jag är inte heller mycket för att gå fram och småsnacka observerar bara.

Postat av: Jerk

De var på HTFF-matchen senare..även Castro, Paulse, Traore. Maic, Emil och nån mer var där..

Och nä, vad ska man säga..tjena Simon, jag är också vänsterfotad..fast inte riktigt på samma nivå :)

2008-07-27 @ 20:08:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback