Jodå, ganska varmt, själv då?

Matchen var ingen höjdare..slarv i slutminuten (även av domaren som borde blåst av för hands precis innan) gjorde att det bara blev en poäng för Talangerna..å andra sidan så hade de bara några blixtrande anfall och inget mer egentligen..tyckte de spelade relativt dåligt...på övertid missade en av bröderna Gustafsson ett friläge..det kunde blivit bättre med andra ord..

Säkert halva A-truppen var där...på planen spelade Mattias Olsson högerback, Isak mittback och Fadi var innermittfältare..

Jag har för första gången på väldigt länge köpt Aftonslasket idag...legat på balkongen och läst hela dagen och kvällen, förutom under mina besök söder om bron då...

På pizzerian såg jag återigen en ung kvinna så vacker, så perfekt..giftasmaterial helt klart..nej, vänta..vad har hon på pizzan? Svamp!..där ströks hon också..jag såg ju annars hur hon klädde av mig med sina blickar (hon sköt pizzan ifrån sig och gjorde hulk-ljud när hon var klar med det)...

Nu ska jag se klart på de olika sporterna så jag kan lägga mig på balkongen igen..Marika är på fyran..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Läsa på balkongen är perfekt i värmen! Skönt att du inte kom på att springa i dag också, då hade jag allvarligt trott det var dags att spärra in dig...

Svamp äter bara mesar! ;-)

Postat av: Jerk

Jag gillar hur du tänker ;)

2008-07-28 @ 00:04:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, ja man lär ju ta till vad tjuvknep man kan för att få nån att haja till o läsa min blogg...

2008-07-28 @ 00:23:31
Postat av: Blue

Inte meningen att vara anonym... heh, hur skulle då folk kunna bli nyfikna o komma in o läsa mitt inlägg om bröst o "miss wet t-shirt" ;P

2008-07-28 @ 00:24:57
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Jerk

precis :)

2008-07-28 @ 09:57:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback