Linda på radion...

Klev in halv tio idag också..det är en kvart sämre än tisdag förra veckan, men jag ligger fortfarande 45 minuter om vi räknar ihop måndag-tisdag..och eftersom jag bestämmer själv så gör jag det..

Annars intet nytt..de började bila granninnergården vid sju imorse också, däremot visade jag upp en grym inställning när jag lyckades ignorera det och sov en timme till..starkt jobbat Jerker!!

Verkar som om jag har ett nytt specialuppdrag där excel ingår..en liten, liten fil på 8000 rader ska gås igenom..ingen match, inte alls..gud tyckte väl att jag kommit väl mycket ikapp antar jag..

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God dag! Sugen på tävlingar? Kolla min blogg då :)

Postat av: Jerk

eeh..nej..

2008-07-15 @ 11:02:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback