Men satanfanhelvetescheisse

Och vem var så obotligt korkad att han använde sig av fel excelfil som underlag igår när han skapade prislistorna??
Javisst...min gårdag var av det totalt meningslösa slaget..jag hade fel underlag när jag fixade den första prislistan..och den andra...
Det riktigt underlaget har givetvis annat antal artiklar..ca 170st färre..nu får jag börja om..det jävligaste är att jag måste hitta ett sätt att spara in tiden igår..jag kan inte sitta och klicka mig igenom 3348 artiklar igen...det går inte, då får jag fan skjuta mig själv...

Jag skiter i om ni inte tar er någonstans pga strejken, om barn svälter i afrika, att den sjuka sjukförsäkringen börjar gälla idag..det största problemet på jorden just nu är att jag använt fel underlag och igår satt i 8 timmar och försökte framkalla musarm med meningslösa dubbelklick helt i onödan..

Det är såna här dagar som man helst skulle sätta sig i en bil, stänga garagedörren, veva ner rutorna och varva upp skiten...

Dessutom måste jag ta ett ångestframkallande beslut om jag ska åka upp till skogen eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback