Nattliga funderingar..oläsligt as usual...

I brist på bättre (sova kanske??) har jag kollat lite på Google statistics..mest tråkiga sökord som vanligt, inget knulle, läderfetisch, älska med en gummianka eller något sådant..det roligaste är nog den som sökt på "Leksands lagkapten"..jag vet vad den personen var ute efter och kan ärligt säga att den personen nog klarar sig bättre utan..den där vita dildon kan etsas fast i hjärnan...

Annars är det någon i Kramfors som sökt på "jerk dotra" 50 gånger...den undrar jag vem är??

Men egentligen hoppades jag att jag skulle ha några besök från Bollstabruk...det hade jag när jag kollade förra gången, för någon månad sen, och jag fick flashbacks från tiden när jag brukade gå på gymmet i Bollsta...eller ja, riktigt sådär frekvent var det inte, men ibland var jag där i något patetiskt försök att inte bli jättefet (vilket redan var försent eftersom jag fick all min mat från Pizzeria Jakten)...det var innan jag var direkt intresserad av styrketräning så oftast satte jag mig på motionscykeln och brände av en halvtimme..svettigt var det iaf...som svettigast var det när Bollstabruks damlag försäsongtränade där..på den tiden spelade de i ettan och jag satt där på cykeln och svettades och frustrerades...

Tiden i Kramfors tog slut efter nästan ett år så det var ett tag sedan jag var där nu, men då och då drömmer jag mig upp dit (jag vet, helt slut i huvudet)...till Träffen-mackan, till Höga kusten-festivalen och the Hives spelning inför 12 åskådare en kort stund innan deras genombrott..till Bambi...inte till vår date, den var fruktansvärd...totalt oromantisk, min bil kokade, restaurangen kändes mer som ett truck-stopp, ingen alkohol..fast hon fick blommor iaf...men annars..hennes rådjursögon...en tjej jag kunde prata med..som jag pratade med..hur ofta händer det?

Det hade jag tänkt skriva för någon månad sen, men då orkade jag inte..så jag tog tillfället i akt nu...det är ändå bara svammel och osammanhängande grejer här på bloggen...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har bara varit i Kramfors på vintern - då brukar det vara kallt som satan! ;-)

Hehe, tråkigt med kokande bil på daten...

Postat av: Jerk

Jo, vintern kan vara ett helvete där uppe, de slog köldrekord den vintern jag var där, en morgon var det -39 tror jag..så vi kom inte till jobbet i tid eftersom bilen inte startade..

2008-07-13 @ 16:03:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback