Så nära, så nära och ändå så långt borta..

Hade jag varit 5 år yngre och 10 kilo närmare min matchform hade jag lätt skickat in en ansökan...

Nu är verkligheten en annan och jag är osäker om "kommit tvåa i juniorernas div 1 säsongen 93-94" räknas som en större merit..jag gjorde iofs flest mål av backarna när vi vann div2 för juniorer..och även poängligan för backarna ett år i b-laget (som lirade i div.4)...jag har även spelat mot Kenny Jönsson (jag hatar honom)..men, nja..jag har inga direkta meriter..

Det är kanske större att jag tunnlat Igor Larionovs brorsa i en match?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skicka in för guds skull. Du kommer bara att ångra dig om du inte gör det... Fundera på hur ditt liv kunde sett ut om du bara skickat in ansökan!

Dom kanske behöver en stadig back precis just nu...

;-)

Postat av: Jerk

Näe, jag är 33, jag har inte stått på ett par skridskor på minst 3 år och jag väger minst 10 kilo för mycket (15 om man bara räknar fett), så det ska jag nog inte..

2008-07-14 @ 10:15:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback