Satan har tre streck i blått..

Jag är väldigt, väldigt nära att dunka tangentbordet genom bildskärmen..
Den där årsförfrågan vi fått..där jag ska kolla specar som finns odyl..den är väl som vanligt, drygt, sådär roligt...deras sever där specarna finns, den är däremot extremt rolig just nu..4/5 av alla specar går inte att titta på, varför? För att det är ett undermåligt system som funkar lika bra som de vibbar jag sänder ut på krogen..

Med takten jag håller nu kanske jag blir klar till min semester..som börjar vecka 32...normalt sett skulle jag varit klar imorgon eller på torsdag..man kan riktigt se hur det ryker om mig just nu och anledningen till det här inlägget är att jag desperat försöker lugna mig en smula så jag snart kan fortsätta med svordomar och nävar i skrivbordet..

Fan vad jag hatar allt just nu..det är såna här dagar som får en att vilja spränga sig i luften...vilket antagligen snart kommer ske med all inneboende vrede...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det där med tangentbordet i skärmen är nog ingen bra idé - du kommer bara ångra dig efteråt.

Andas djupa andetag bara... ;-)



Postat av: Jerk

Jag tror att det är en jättebra idé..egentligen, men eftersom jag antagligen skulle bli tvungen att betala själv så avstår jag..än så länge..

2008-07-09 @ 09:03:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback