Starkt jobbat Jerker...

Vaknade halv åtta imorse..tänkte faktiskt kliva upp...vore skönt med en joggingrunda innan det blivit för varmt..innan jag ska gå på Bajensträning..

Det sprack såklart, men jag vaknade igen 8:40...fortfarande tid för en joggingrunda innan träningen...låg och drog mig så klockan blev nio...nu hinner jag inte med en joggingrunda innan träningen..då kliver jag upp..

Skickar SMS till lillebror och grattar honom på namnsdagen..

Väger och mäter mig..samma vikt, men med lite välvilja 1cm mindre runt naveln...nästan okej..
Sätter mig och surfar lite innan jag ska bege mig ut till Årsta...kollar så att träningen verkligen börjar halv elva..

Tomt...ingen träning...istället en fet skylt med "Ledigt" idag..helt plötsligt har jag inga planer alls idag, jag vet inte vad jag ska göra..

Och värst av allt..nu kan jag ge mig ut och springa såhär på förmiddagen..

Kommentarer
Postat av: Blue

Eh, du är säker på att du inte töjt ut måttbandet. ;P



Nä, nu VAR jag elak... fy mig



O du, spring nurå.



Fast inte skulle jag frivilligt utsätta mig för nåt sånt när det är tokvarmt ute...

Postat av: Jerk

Hey..JÄTTEelakt :)

Det är lugnt, jag sprang..lite iaf..men det var som sagt lite för varmt, skulle klivit upp när jag först vaknade, då hade nog rundan gått lite bättre..

2008-07-26 @ 11:59:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback